Įvykiai

“Aras” reklamoje pasinaudojo aktualijomis

Praeitą savaitę socialiniame tinkle „Facebook“ pasklido nuotraukos su reklaminiu stendu, kuriame reperis Ironvytas laiko popieriniame maišelyje paslėptą butelį, o nuotraukos užrašas skelbia „toks stiprus, jog turėtų būti uždraustas“. Ant šio stendo nebuvo matyti jokio prekės ženklo, tad internautai, dalindamiesi nuotrauka, spėliojo, kas iš viso čia reklamuojama. Pasirodo, tai buvo galima pamatyti nuo stendo nulupus lipduką: tai padarius buvo matyti, kad čia reklamuojamas mineralinis vanduo „Aras“.
Bendrovės „Druskininkų Rasa“, šio mineralinio vandens gamintojos, rinkodaros vadovė Laura Kamantauskienė sako, kad tokia strategija jiems pasiteisino. Pasak jos, atkreipti dėmesį padėjo tai, kad buvo pasitelktos šių dienų skandalingos ir garsios aktualijos, taip pat tai, kad kampanijai pasirinktas dažnai ekranuose matomas žmogus – Ironvytas (Vytautas Medineckas). Praeivius ir socialinių tinklų vartotojus taip pat sudomino netradicinis kampanijos išpildymas.
„Netradicinis pateikimas bei neaiškus reklamos užsakovas sukėlė daug kalbų socialinės medijos kanaluose: žmonės savo paskirų profiliuose dalinosi nuotraukomis ir klausimais, teiraudamiesi, kas reklamos užsakovas, kiti lauko reklamos agentūrų klausė, kas paleido šią propagandą, dar kiti – siuntė nuotraukas su komentarais, kad ant stotelių kažkas užklijavo Aurelijaus Verygos propagandines žinutes“, – pasakojo L. Kamantauskienė.
„Paleidus šią kampaniją žmonės buvo skatinami nuklijuoti lipdukus, po kuriais splėpėsi Ironvytas, rankose laikantis mineralinio vandens butelį „Aras“. Žmonės dalyvavo, dalinosi, kalbėjo ir daugelis galbūt pirmą kartą išgirdo apie šį mineralinį vandenį“, – komentavo kompanijos atstovė. „Tai tik dar kartą įrodo, kad nesvarbu, jog tu ir nesi rinkos gigantas, bet netradiciniai ir drąsūs sprendimai gali duoti tikrai gerus rezultatus, tiesiog reikia nebijot surizikuoti“, – teigė L. Kamantauskienė.
Kampanija buvo sukurta bendradarbiaujant su kūrybos agentūra „Tarela“.