Įvykiai

Net 10 vaikučių tapo RASA LIGHT reklaminiais veidais!

UAB „Druskininkų Rasa” – vienas didžiausių natūralaus mineralinio vandens gamintojų Baltijos šalyse – ką tik sėkmingai baigė vykdyti didelio tėvelių dėmesio sulaukusį konkursą.
„Visą vasarą vaikučius iki 3 metų kvietėme tapti natūralaus mineralinio vandens RASA LIGHT reklaminiais veidukais. Negazuotas natūralus mineralinis vanduo RASA LIGHT yra tinkamas netgi kūdikių maisto gamybai, taigi konkursu norėjome prisidėti prie šios žinutės skleidimo. Tai daugiausiai gerų emocijų, šypsenų ir smagaus šurmulio atnešęs konkursas. Sulaukėme tiek gražių nuotraukų, kad nuoširdžiai džiaugėmės, jog vaikučių atranka buvo patikėta sėkmės burtams, o ne ekspertams. Jie visi tokie gražūs ir visi tokie skirtingi!” – įspūdžiais dalinasi Kristina Liesė, UAB „Druskininkų Rasa” rinkodaros direktorė.
Šiltų emocijų konkursas atnešė ne tik organizatoriams, bet ir dalyvių tėveliams. „Tai buvo pirmasis Emutės konkursas, kuriame dalyvavo ir laimėjo visą šūsnį prizų. Net nežinau kodėl, bet visa šeima ir giminės tikėjo Emutės sėkme šiame konkurse. Buvo labai labai smagu būti dalimi tokio gražaus renginio. Ypatingai ačiū RASA LIGHT už džiugias akimirkas ir smagiai praleistą laiką. Lauksime  naujų konkursų ir būtinai juose sudalyvausime!” – dukrytės Emos sėkme džiaugiasi mama Karolina.
UAB „Druskininkų Rasa” rinkodaros direktorė Kristina Liesė: „Iš pradžių progznozavome, kad konkurse pagrindinės dalyvės bus mamos – juk kiekvienai mamai savo vaikas yra pats gražiausias. Pastebėjome, kad jos noriai dalyvauja konkursuose, kur reikia atsiųsti savo vaiko nuotrauką. Todėl mus ypač nustebino tėčių gausa, kurie ypač aktyviai siuntė būtent dukryčių nuotraukas”.
„Važiuodamas išgirdau per radiją, kad ieškomas RASA LIGHT reklamos veidas, iškart mintis šovė, kad dvynės, kurios kaip du vandens lašai panašios, puikiai tiktų. Pagalvojau ir dėl to, kad Luknė ir Smiltė  traukia žmonių dėmėsį ir mažosios panelės susilaukia labai daug komplimentų, visi  šypsosi kai Jas mato. Perkant RASA LIGHT su mergaičių  nuotraukomis, žmonės gautų ne tik vandenį, o ir gerą emociją kartu… Ir smagiausia buvo tai, kad dukryčių mama apie tai nieko nežinojo, tą pačią akimirką vos išgirdęs reklamą, pirkau vandenį, registravau ir laukiau…. labai greit sulaukiau skambučio iš radijo, buvo daug smagaus  džiaugsmo, skubėjau namo pranešti dukryčių mamai, kuri net nenutuokė kas vyksta. Gerai, kad spėjau pirmas, nes po kelių akimirkų, ji gavo keletą skambučių su sveikinimais Luknei ir Smiltei iš draugių, kurios girdėjo mane kalbant tiesioginiam etery….Emocijos liejosi…Buvo šauni diena!” – apie konkursą pasakoja dvynukių Luknės ir Smiltės tėtis Nerijus.
Konkursas „Mano vaikas – vandens RASA LIGHT reklamos veidas!“ tėveliams suteikė galimybę pamatyti savo vaiko nuotrauką ant negazuoto natūralaus mineralinio vandens RASA LIGHT etikečių. Reklaminė fotosesija įvyko rugsėjo 8d. Kaune, vaikučių nuotraukos jau perduotos spaustuvei. Gamintojas prognozuoja, kad spalio pabaigoje – lapkričio pradžioje parduotuvių lentynose išvysime šio unikalaus projekto rezultatus – etiketėse jums žavingai šypsosis įspūdingoji Viltė, ramioji Gabija, tylioji Auksė, santūrioji Adrija, guvusis Laurynas, mielos dvynukės Luknė ir Smiltė, energingoji Ema, žavioji Rugilė ir mažoji Auksė.